24 Şubat 2012 Cuma

Oki'den çalışmalar:)))

Bu ara çenem düştü biliyorum. Her şeyi yazar oldum. (sıkıntıdan mıdır nedir?)

Ama Oki'nin bu çalışmalarını paylaşmasam olmazdı. Disney Junior da "Art Attack" diye bir bölüm var. Çok yaratıcı ve güzel çalışmalar yapıyor gençten bir çocuk. Programın bir bölümünde de adamın teki değişik objelerden çok güzel kompozisyonlar oluşturuyor.

İşte bizimkinin de ondan esinlenerek yaptıkları:))


Soldaki Oki; bardak altlıklarından ve mumluklardan oluşan gözleri ve prittten dudağıyla,
Ortadaki ben; yaptığım keçe toplardan saçım ve bastıbacak bir ben,
Sağdaki de Emre:)))) küçücük kafası ile:))))



Bu da daha önce yaptığı çiçekler. Yeşil kutu toprakmış, üzerindeki iki keçe top köstebekmiş, kalemler de toprağın altındaki köstebek yollarıymış:)))

11 yorum:

  1. Çok yakışıklı çok tatlı ve bravo gerçekten çok güzel fikirler.

    YanıtlaSil
  2. :) ailecek harika görünüyorsunuz

    YanıtlaSil
  3. aferin minik kuzuya.çok güzel bir çlışma olmuş

    YanıtlaSil
  4. çok yaratıcı, bu güzellikler paylaşılmaz mı hiç??
    tebrikler oki
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Yaptıkları çok güzel ve sizi de tebrik ederim çok güzel evlat yetiştitiyorsunuz.. Yazmadan geçemeyeceğim, o kadar yakışıklı ki daha şimdiden,bayıldım.. Hep mutlu olur İnşallah! ;))) SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  6. bayılıyorum boyle karelere:))
    cok yakısıklı........
    sevgıler

    YanıtlaSil
  7. Köstebek ve yollar fikri hoşuma gitti.Hayal gücü!...Onlara yetişemiyoruz bazen değil mi? :)

    YanıtlaSil
  8. ay super yaaaaaaaaaaa.. bayildimmmm.. ee boyle bi annenin baska nasil bi cocugu olur ki. tabi ki okicikde annesigibi yaratici olacak.. aksi dusunulemez.. darisi basimaa..:)

    YanıtlaSil
  9. :)) küçükken bende kendi kıyaflerimin içlerini doldurarak kendi boyumda bir bebek yapmıştım,çocukluk ne güzel şey!

    YanıtlaSil
  10. adam olacak çocuk maşallah :)

    YanıtlaSil
  11. ne kadar eğlenceli bir blog burası, görsellere bayıldım :))

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails