10 Nisan 2012 Salı

Damla Çikolatalı Muffin Tarifi




Malzemeler:
3 adet yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı şeker
200 gr. tereyağı
150 gr. bitter çikolata (ben koymadım)
1 pk. kabartma tozu
1 pk. vanilin
2 çorba kaşığı kakao
3 su bardağı un
Üzerine damla çikolata



Yapılışı: Yumurta ve şeker çırpılır. Süt ve eritilip soğutulmuş yağ eklenip devam edilir. Sonra kabartma tozu, vanilin, (erimiş çikolata), kakao ve un eklenerek çırpmaya devam edilir. Harç muffin kalıplarına paylaştırılıp, üzerlerine damla çikolata serpilir. Önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında pişirilir. Piştikten sonra ben üzerlerine birer kalp çikolata kondurdum.


Tarif buradan http://kalpkurabiye.blogspot.com/2011/09/damla-cikolatal-hatta-bol-cikolatal.html

3 yorum:

  1. bu ölçüden kaç adet çıktı acaba öğrenebilirmiyim yakın zamnda kalabalık bir misafirim gelecekte..nefis olmuş..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım
    enfes gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  3. Diyetteyim, fotoğraflarla doymaya çalışıyorum :) Elinize sağlık nefis görünüyor!

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails