24 Eylül 2012 Pazartesi

Sonunda Kitchen Witch...

Heyyy neler oluyor orada??? Ece Aymer Craft House'da hummalı bir çalışma var:)) Yoksa taaa Avustralya'dan hızlandırılmış kursa gelen biri mi var???
 

Evet evet evet bu Kitchen Witch:)))) Bir yandan hamur kabartma çok güzel bir pano yapıyor, bir yandan yaptığı yoncalara yağlı boya eskitme uyguluyor, bi bakıyorsunuz Ece Hanımla yaptığı diğer pano için dantel seçiyor, daha neler neler...O benim blog arkadaşım. Daha önce hiç birbirimizi görmedik, hiç telefonda konuşmadık, ama çok mailleştik, birbirimizden haber alamadığımızda meraklandık, yeri geldi dertleştik.


Kaç zamandır atölyede hızlandırılmış kurslara katılmak istiyordu. Bu sene en sonunda ayarlamış ve başladı. Ben de cumartesi günü soluğu yanlarında aldım. Zaten atölyeyi, Ece Hanımı, Seden'i, Nalan Hanımı çok özlemiştim:)


Atölyeye gittiğimde Şebnem arkada fırçalarını yıkıyordu. Sanki 40 yıllık arkadaşız ve uzun zamandır birbirimizi görmemişiz gibi birbirimize sarıldık:) Nalan Hanım bile şaşırdı 'Bu ilk karşılaşmanız mı, daha önce tanışmıyor muydunuz?' diye:)


Tam hayal ettiğim gibi, aslında hayal de etmiyordum, çünkü Şebnemi gerçekten yıllar tanıyordum sanki. Çok tatlı ve cana yakın:))  Bir de kuzeni var Zulal:)) Ece hanım sayesinde o da başlamış boyamaya, harıl harıl çalışıyordu atölyede:)


Saatlerin nasıl geçtiğini anlamadım, biraz sohbet muhabbet, biraz boya, bol kahkaha ve orda burda atölyenin çeşitli yerlerinde çektirdiğimiz fotoğraflar güzel bir günü bitirdik.


Biraraya bir daha ne zaman geliriz bilmiyorum ama, Şebnemi tanıdığıma, onunla 3-5 saat bile olsan birarada olmaktan ben çok keyif aldım:)

Yukarıdaki çiçekli fotoğraflara da ayrıca bayıldım. Tam Nalan Hanım 'bi de şu çiçeklerin önünde fotoğrafınızı çekiyim' dedi, içerden koşarak Sedenciğimin de  gelmesiyle böyle güzel fotoğraflarımız oldu:)))

9 yorum:

  1. Dostluğunuz hep sürsün keyfiniz daim olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Hepiniz de çok güzelsiniz. Böyle bir araya gelmek ilaç gibi gelmiştir:)

    YanıtlaSil
  3. Çiçeklerin önündeki fotoğraflarınız harika, bayıldım :) Dostluğunuzun hiç bitmemesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. Ben de şaşıyorum, hiç tanışmadığım, konuşmadığım ama blog aracılığıyla veya instagramdan tanıştığım insanları 40 yıldır tanıyormuşum gibi hissediyorum. Ne kadar enteresan. Mesele kafaların uyuşması demek ki :) Çok güzel fotoğraflar olmuş, keyfiniz belli oluyor :)
    http://craftanddecorate.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. super hos gozukuyorsunuz:)
    keyfiniz hep boyle olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. herkes çok güzel... enerjiniz buraya kadar ulaştı dostluğunuz daim kalsın inşallah birgün bende o atölyede ders alıcam :)))
    elmasmagicraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. sevgili lolipu.... seni çok özlemiştik...neyseki şebnem geldi de hasret giderdik... ÇOK KİLO ALDIM:::KOCAMAN OLDUM ama sizlerle fotoğraflara bakmaya doyamıyorum...Sardunyalı resimleriniz harika..Ben zaten resim çekin diye ekmiştim onları.. Ne kadar doğru demişsin. Bir daha nerede ve ne zaman biraraya geliriz bilemiyorum ama hem hüzün var hem sizleri tanıdığimdan dolayı mutluluk var.. Öptüm.

    YanıtlaSil
  8. Lolipucum yaaa ne güzel birgündü değil mi ;) Bence gelmek için taaaa alvualya'dan birilerini bekleme artık özlüyoruz seni atölyede. not: sardunyalı fotolarımız harika ;) Nalan'ın fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. lolipummmmmm...
    guzel arkadasimm
    iyiki geldin tanistik. gerci ben zaten yillardir taniyor gibiydim seni. gormek duymak dokunmak bisey degistirmedi. sesini duyunca bile mutfaktan anladim sen oldugunu. :) iste boylede bisy yaniii.. resimlerimiz harikaaa cikmis.. cok cok coook opuyorum seni. baykusumu evimin en guzel kosesine koydum. sevgi ve gulumseme ile bakiyorum.. hersey icin tesekkurler..

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails