30 Mayıs 2014 Cuma

Çok tatlı bir Proje:))

İnsanların doğal kaynakları çok hızlı tükettiği ve bizlerin sağlıklı bir geleceğe sahip olabilmemiz için kaynaklarımızı korumamız gerektiğine dikkat çeken bir projeyi sizlere tanıtmak istiyorum. 


Bu proje iki küçük arkadaşımızın... 

Dördüncü sınıf öğrencisi Ece ve Irmak, eskimiş, küçülmüş, yırtılmış veya lekelenmiş kıyafetleri yeniden tasarlayarak onları değerlendiriyorlar. 



"Yenisini almadan önce düşünelim ve tamir edelim" fikrini savunuyorlar. Nasıl yaptıklarını da anlatan bir facebook (https://www.facebook.com/GoldenScissors4a) sayfaları var. 



Sayfada, boyu kısalmış ama hala giyebildikleri pantolonlarından şortlar, lekelenmiş kıyafetleri yamadıkları elbiseler ve eski bir T-shirt'ten çanta yaptıkları keyifli örnekler var.



Bu arada giyilmiş kıyafetleri de topluyorlar, onları da bağışlayacaklarmış. Çok tatlı değiller mi? Bu yaşta böyle bir projeyi yürüttükleri için kendilerini tebrik ediyorum.  Başarılar diliyor ve bu yararlı projeyi destekliyorum:)))) Aferin onlara:)))




3 yorum:

  1. çok şahane hem de çookkk

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de aferin :) Aslında bu gibi şeyler teşvik edilmeli. Artık çocuklar yama denen şeyi, bir şeyi farklı şekillerde kullanmanın, onu yeniden kullanıma sokmanın ne demek olduğunu bilmeden büyüyorlar. Bu kızlarda kendi küçüklüğümü gördüm. Aldığı her kıyafete kendinden bir dokunuş katmaya, terzi annesinin kalan kumaşlarını eline alıp ben bundan bir şeyler yaparım diyen küçüklüğümü...

    YanıtlaSil
  3. aferin onlaraa.çok beğendim.okul için açtığım sayfada paylaşmalıyımki benim kuzularada ilham olsunlar :)

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails