8 Nisan 2015 Çarşamba

Melekler - Vol 1

Melekler, meleklerim:)) 

Ahşap boyamayı hep sevdim. Beni takip edenler bilir, şimdiye kadar bir çok obje boyamışımdır. Kutular, tepsiler, çerçeveler vs. 

Ahşap boyama ile ilgilenenler de bilir, piyasada çok çeşitli ürün var ve artık ulaşmak da çok kolay. Ama ben hep kendime ait, benim tasarımım olan bir objem olsun, sadece ben boyayayım (burada işin içine biraz megalomanlık giriyor) istedim. 

Sonra düşündüm 'ben ne severim?' 'beni ne mutlu ediyor?' 'neyi görünce hoşuma gidiyor?' derken melekler geldi aklıma. Hep sevmişimdir melekleri:) Her gördüğüm yerden alırım. Neyse işte aklıma düştü bir kere melekler:) kendime bir melek çizsem ve o benim meleğim olsa dedim. İşte bu meleklerde ilk olarak Kasım 2013'de böyle ortaya çıktı:)

O zamandan beri bu melekler benim:))) https://instagram.com/lolipudan profilimde satışa çıkardığımdan beri çok da rağbet görmeye başladı. Şimdi artık yavaş yavaş 'lolipu'nun melekleri' melek sever sahiplerini buluyor:))













Bu arada 1-2-3 post melek bombardımanı olacak, uyarmadı demeyin:))

5 yorum:

  1. They are beautiful, please share at my link up in my blog.
    Iyi günler

    YanıtlaSil
  2. Böyle ürettikçe mutlu olan insanlar görünce-okuyunca çok mutlu oluyorum, sanki onları ben boyamışım gibi... Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. bu gün yoğun bir gün oldu. listemdeki eciş bücüş ne kadar blog varsa silip yerine yeni, taze, nefes alan bloglar buluyorum. sizi de takip etmeye başladım. ben beceremem muhtemelen ahşap işlerini ama bakalım bakalım, denerim belki sonra bir şeyler:)
    merak ederseniz bende buradayım: littlefabien.blogspot.com.
    sevgiler
    gamze

    YanıtlaSil
  4. olsun bence .zira tam bir görsel şölen.çok beğeniyorum.hem özgünler hem şıklar!ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. tamam anladım uyarıyı dikkate alacağım,hah ha.
    ama nefis olmuş,eline sağlık.

    YanıtlaSil

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails