5 Mart 2016 Cumartesi

LOVE panolar

Helooooo, bugünün postu 'love' panolar:)))

13-14 Şubat Sarnıç Park Sevgililer Günü Tasarım Pazarı için yapmıştım. Çaktırmayın yine geçikmiş bir post oldu, bugün Mart'ın 5'i:))))



Panolardaki kalplerde kumaş kullandım. Biraz dantel, bir parça kurdele ile aşkımı ifade etmeye çalıştım (ne demekse bu şimdi, ben de anlamadım:))))


Şimdi de önümüzdeki hafta 13 Mart'ta yapılacak olan Neva Palas Pazarında 40 kadın tasarımcıdan biri olarak yeni bir takım ürünler hazırlıyorum.

Katıldığım her tasarım pazarı için meleklerin yanı sıra yeni bir şeyler de yapmaya gayret ediyorum:))) Mesela bu kalp panolar sevgililer günü için özel hazırlanmıştı. Yeni pazar için de buradaki kalplerden ilham alarak, melek kanadı şeklinde, yine kumaşlı, dantelli, kurdeleli yaka iğneleri hazırlıyorum. Başka yeni ürünlerde olacak, onlarda sürpriz olsun:))))







Hadi şimdilik benden bu kadar, pazar için yapacak çokkkk işim var daha:)) herkese mutlu hafta sonları:)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Başka neler var neler:))

Related Posts with Thumbnails